Mijn eerste zelfstandige reis naar Albufeira! - Reisverslagen van Maud van den Bosch - WaarBenJij.nu Mijn eerste zelfstandige reis naar Albufeira! - Reisverslagen van Maud van den Bosch - WaarBenJij.nu

Mijn eerste zelfstandige reis naar Albufeira!

Ik ga 11 weken naar Albufeira om mijn eindstage als doktersassistente te gaan doen. Deze stage ga ik lopen bij Dr. Folmer. bij het orange medical centre. (https://www.facebook.com/#!/DRFOLMEROMC?fref=ts)

Ik zal via deze site zo nu en dan proberen om een reisverslag te schrijven!

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Het zit er bijna op..

22 Maart 2013

Olá!

24 Februari 2013

Al bijna op de helft.

04 Februari 2013

Al twee weken in Albufeira!!!

27 Januari 2013

Albufeira verder ontdekken.
Maud

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9029

Voorgaande reizen:

21 Januari 2013 - 06 April 2013

Mijn eerste zelfstandige reis naar Albufeira!

Landen bezocht: